Μπορεί η κατασκευή ιστοσελίδας να θεωρείται πλέον κάτι το δεδομένο για μία επιχείρηση, όμως αυτό δεν σημαίνει, ότι μπορεί να εμπιστευτείτε αυτό το έργο στον οποιοδήποτε. Πρόκειται για ένα project που προσδοκά στην περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας σας ή του επαγγελματικού σας προφίλ. Ενώ σε κάποιες περιπτώσεις η κατασκευή site είναι βασική για την επιβίωση ενός επαγγελματία.
Δεν μπορείτε να αφήσετε στην τύχη την επιλογή της εταιρείας που θα αναλάβει αυτή την τόσο σημαντική εργασία. Υπάρχουν αρκετά στοιχεία που πρέπει να αναλογιστείτε πριν να κάνετε την τελική επιλογή σας.
Εμπειρία και προηγούμενα project
Όπως όλες οι εταιρείες, έτσι και εκείνες που εξειδικεύονται στην κατασκευή site οφείλουν να παρουσιάσουν στους πελάτες τους μία λίστα με προηγούμενα έργα που έχουν αναλάβει. Αυτό, θα πιστοποιήσει την εμπειρία τους σχετικά με την κατασκευή ιστοσελίδας. Θα δώσει και στον ενδιαφερόμενο πελάτη μία πρώτη εικόνα σχετικά με τις ικανότητες, τα εργαλεία και την προοπτική που έχει η εταιρεία web design.
Τόσο η αισθητική, όσο και οι δυνατότητες της εταιρείας αποτυπώνονται μέσα από τα έργα της.
Η εμπειρία χρήστη είναι μία αρκετά υποτιμημένη επιστήμη. H εξειδίκευση στον χώρο του web design, η οποία, ωστόσο, μπορεί να κάνει τη διαφορά στην κατασκευή ιστοσελίδας για εταιρεία ή επαγγελματία είναι ο τρόπος που αλληλεπιδρούμε και περιηγουμασται στη σελίδα, με στόχο να παραμείνουμε σε αυτήν. Με το κοινό να παραμένει για ελάχιστα δευτερόλεπτα στις περισσότερες σελίδες, η προσεγμένη εμπειρία χρήστη μπορεί να κρατήσει μεγάλο ποσοστό του στη σελίδα και να το μετατρέψει σε πελάτες. Είναι ένα εργαλείο σημαντικό για το SEO και γενικά για σκοπούς προώθησης ιστοσελίδας.