Η τεχνίτη νοημοσύνη στα Social Media (Ai)
Μπορεί το AI (τεχνητή νοημοσύνη) να αντικαταστήσει τον ανθρώπινο παράγοντα στην διαχείριση των social media;
Η τεχνητή νοημοσύνη κατακτά σταδιακά κάθε τομέα μαζικής παραγωγής ως μια εξέλιξη των βιομηχανικών εργαλείων που ήδη γνωρίζουμε. Μπορεί όμως να αποτελέσει απειλή για τη δημιουργικότητα σε επαγγέλματα που είναι άμεσα συνυφασμένα με την αισθητική,την τέχνη και την προβολή όπως είναι το social media management;
AI: Ένα χρήσιμο εργαλείο οργάνωσης
Καθημερινά για να οργανώσουμε την ημέρα μας χρησιμοποιούμε κάποιο σημειωματάριο προκειμένου να διαμορφώσουμε το πρόγραμμα μας. Επιπλέον, κρατάμε post-it για τις σημαντικότερες υποχρεώσεις και βάζουμε ειδοποιήσεις για να θυμόμαστε ακόμη και τα πιο απλά πράγματα, όπως είναι να ταΐσουμε το κατοικίδιο μας. Οι γρήγοροι ρυθμοί της σύγχρονης ζωής απαιτούν προσαρμογή, και για αυτό έχουμε δημιουργήσει μια πληθώρα χρήσιμων εργαλείων για να μας εξυπηρετούν.
Η τεχνητή νοημοσύνης έρχεται να αντικαταστήσει την ποσότητα αυτών των εργαλείων και να αυξήσει την αποδοτική οργάνωση της δουλειάς μας δίνοντας μας ακόμη περισσότερο ελεύθερο χρόνο για να τον αξιοποιήσουμε πιο δημιουργικά.
AI και Δημιουργικότητα
Παρόλα αυτά παρατηρούμε ότι η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης έχει παρεισφρήσει στη δημιουργική πλευρά της καθημερινότητας αντικαθιστώντας τρομακτικά ρεαλιστικά την τέχνη, την έκφραση και τη δημιουργικότητα των ανθρώπων. Μουσική, ζωγραφική, παραγωγή λόγου και πολλά άλλα αποτελούν μια «ακριβή» επιλογή όταν προέρχονται από τον άνθρωπο, καθώς η «μηχανή» τα παράγει πολύ πιο άμεσα και πιο οικονομικά.
Στην πραγματικότητα όμως, η αυθεντική παραγωγή έργου δεν μπορεί να αντικατασταθεί τέλεια από την τεχνητή νοημοσύνη. Ο λόγος είναι διότι το AI δεν παρουσιάζει συναισθηματική νοημοσύνη και αντίληψη. Λειτουργεί υπό ανθρώπινες εντολές. Φυσικά, η συλλογή δεδομένων του αυξάνει τις πιθανότητες παρουσίασης συναισθηματικής σκέψης αλλά η αυθεντικότητα και η ταχύτητα των ανθρωπίνων αντιδράσεων είναι αναντικατάστατη.
AI & Social Media Management
Η αξιοποίηση αυτοματοποιημένων συστημάτων οργάνωσης εφαρμόζεται σε όλους τους κλάδους. Η διαφήμιση δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση, με εργαλεία που βοηθούν στην ανάλυση δεδομένων επισκεπτών (τα γνωστά σε όλους Cookies και Analytics) βοηθούν στην κατανόηση του κοινού και στη βελτιστοποίηση της στοχευμένης διαφήμισης. Η δημιουργία στρατηγικού πλάνου προώθησης προϊόντων βασίζεται στην ύπαρξη ημερολογίων με ειδικά χαρακτηριστικά που ενισχύουν την εργονομία του. Το copywriting έχει ανατεθεί στο ChatGpt και τα γραφιστικά είναι κυρίως Ai-Generated.
Ωστόσο, η δυναμική θέση του AI φθίνει. Όλο και περισσότερες εταιρίες προτιμούν τον ανθρώπινο παράγοντα ως πιο αποδοτικό και αυθεντικό καθώς η ομοιότητα που παρατηρείται στα Ai-Generated μοντέλα δεν προωθεί την ιδιαιτερότητα του κάθε προϊόντος . Μια γραμμή παραγωγής πανομοιότυπων εικόνων και κειμένων δεν ενισχύει την ειδοποιό διαφορά του ενός προϊόντος από το άλλο κι έτσι το AI χάνει τη μοναδικότητα του.
Υπάρχει χρυσή τομή;
Η συστηματικότητα και ο προγραμματισμός βασίζονται πλέον στα εργαλεία της τεχνητής νοημοσύνης. Η δημιουργικότητα και η αυθεντική προσωποποιημένη σκέψη όμως παραμένουν καθαρά ανθρώπινα στοιχεία. Για αυτό και στη Social24 συνδυάζουμε την εξατομικευμένη δραστηριότητα για κάθε πελάτη μας υποβοηθούμενοι με τα πιο σύγχρονα εργαλεία οργάνωσης προκειμένου να επιτύχουμε τη μέγιστη αποδοτικότητα στη διαφήμιση μας.