BlogSocial Media NewsYouTube NewsΥouTube και διαφημίσεις: 3 αλλαγές που πρέπει να γνωρίζεις

ΥouTube και διαφημίσεις: 3 αλλαγές που πρέπει να γνωρίζεις

Δύο νέες ad targeting επιλογές

Μετά την κάλυψη του Coachella 2023, το YouTube ανακοίνωσε δύο νέες επιλογές διαφήμισης που θα επιτρέψουν στους διαφημιστές να αξιοποιήσουν καλύτερα τα αναδυόμενα music trends. 

Η πρώτη ονομάζεται «Gen Z Music» και θα επιτρέπει στα brands να προωθούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στα τελευταία trending music clips. Όπως εξήγησε η πλατφόρμα, «Δεν χρειάζεται ιδιαίτερη προσπάθεια για να καταλάβει κανείς ότι τα τραγούδια των Bad Bunny, Doechii και Rosalía είναι δημοφιλή στη Gen Z, αλλά οι περισσότερες επωνυμίες δεν συνειδητοποιούν ότι οι κλασικές επιτυχίες της Cyndi Lauper και η underground μουσική από soon-to-be superstars είναι επίσης δημοφιλή στη γενιά αυτή στο YouTube. Για να ευθυγραμμίσουμε το εκάστοτε brand με την trending μουσική της Gen Z, λανσάρουμε το πακέτο Gen Z Music, το οποίο αξιοποιεί AI-powered σήματα από όλο το YouTube για να προσδιορίσει τα τραγούδια που είναι δημοφιλή στη Gen Z αυτή τη στιγμή, ώστε να του επιτρέψει στους διαφημιστές να την προσεγγίσουν μέσω της μουσικής που ξέρει και αγαπά».

H δεύτερη έχει τον τίτλο «Trending Music on Shorts» και ουσιαστικά θα παρέχει την ίδια ευκαιρία τοποθέτησης στα Shorts clips. «Η μουσική αποκτά τη δική της ζωή στα Shorts και εκτοξεύεται σε δημοτικότητα μέσα από τάσεις και challenges. Αυτά τα Shorts λαμβάνουν εκατομμύρια προβολές και μιλούν για όλους τους δημιουργικούς τρόπους με τους οποίους η Gen Z χρησιμοποιεί βίντεο σύντομης μορφής στο YouTube για να εκφραστεί και να συνδεθεί με καλλιτέχνες. Σύντομα, η επωνυμία σας μπορεί να γίνει αγαπητή μέσα από τα Shorts χρησιμοποιώντας μοντέρνα μουσική», σημειώνει το YouTube. 

Το YouTube δοκιμάζει νέους τρόπους για να σταματήσει τα ad blockers

Το YouTube παραδέχτηκε ότι δοκιμάζει μια νέα πολιτική όπου ζητά από τους χρήστες είτε να απενεργοποιήσουν τους αποκλεισμούς διαφημίσεων είτε να πληρώσουν για το YouTube Premium για να παρακολουθούν βίντεο χωρίς διαφημίσεις. Η δοκιμή ήρθε για πρώτη φορά στο φως όταν οι χρήστες στο Reddit εντόπισαν ένα αναδυόμενο μήνυμα από το YouTube που έγραφε «Δεν επιτρέπονται τα προγράμματα αποκλεισμού διαφημίσεων στο YouTube». Το μήνυμα εξήγησε ότι οι διαφημίσεις υποστηρίζουν τους δημιουργούς στο YouTube και συνιστούσαν στους χρήστες να εγγραφούν στο YouTube Premium (11,99 $ το μήνα), έτσι ώστε οι δημιουργοί «να μπορούν ακόμα να πληρώνονται από τις συνδρομές τους».

Η δοκιμή φαίνεται να είναι πολύ περιορισμένη μέχρι στιγμής και δεν είναι σαφές εάν το YouTube θα την επεκτείνει για να συμπεριλάβει περισσότερους χρήστες. Άλλωστε η πλατφόρμα που ανήκει στην Google έχει ματαιώσει ξανά στο παρελθόν διάφορες πειραματικές λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένης αυτής που ανάγκαζε τους χρήστες να παρακολουθήσουν 10 unskippable ads τη φορά.

Το YouTube επαναφέρει τις unskippable διαφημίσεις 30 δευτερολέπτων στις TVs

Το YouTube κάνει την υπηρεσία του πιο ελκυστική για τους αγοραστές τηλεοπτικών διαφημίσεων με μια νέα προσφορά που ανακοινώθηκε στην ετήσια εκδήλωση του YouTube Brandcast στη Νέα Υόρκη. Η εταιρεία είπε ότι θα εισαγάγει διαφημίσεις 30 δευτερολέπτων χωρίς δυνατότητα παράβλεψης σε συνδεδεμένες τηλεοράσεις, οι οποίες θα αντικαταστήσουν τις δύο διαδοχικές διαφημίσεις 15 δευτερολέπτων που προβάλλονται σήμερα όταν οι διαφημιστές στοχεύουν σε κορυφαία βίντεο μέσω του προγράμματος YouTube Select.

Τώρα, οι advertisers του YouTube θα μπορούν να στοχεύουν τις καμπάνιες τους σε αυτά τα βίντεο με διαφημίσεις μεγαλύτερης διάρκειας, οι οποίες σύμφωνα με το YouTube ευθυγραμμίζονται καλύτερα με τους στόχους των διαφημιζόμενων και επιτρέπουν «πιο πλούσια αφήγηση». Σημαίνει επίσης ότι οι διαφημιζόμενοι μπορούν να επαναχρησιμοποιήσουν τις υπάρχουσες διαφημίσεις τους, αντί να δημιουργούν συντομότερο περιεχόμενο μόνο για να προσεγγίσουν το κοινό του YouTube. Εν τω μεταξύ, το YouTube πιστεύει ότι οι θεατές στο σπίτι είναι επίσης πιο πιθανό να είναι δεκτικοί σε διαφημίσεις μεγαλύτερης διάρκειας όταν παρακολουθούν στη μεγάλη οθόνη, καθώς αυτό είναι ήδη συνηθισμένο όταν παρακολουθούν τηλεόραση.

Προσθήκες, comebacks και καταργήσεις στον κόσμο του YouTube

Το φίλτρο «Sort by oldest» ξανά διαθέσιμο στα ΥouTube κανάλια

Το YouTube επαναφέρει την επιλογή «Sort by oldest» ως channel filter, την οποία αφαίρεσε πέρυσι ως αποτέλεσμα της προσθήκης ξεχωριστών φίλτρων για Shorts και Live Streams. Με τα ξεχωριστά φίλτρα περιεχομένου, δεν ήταν πλέον δυνατή η υποστήριξη του «Sort by oldest», αλλά τώρα το YouTube έχει χτίσει εκ νέου το σύστημα για να το παρέχει ξανά ως επιλογή αναζήτησης.

Προσθήκη podcasts στο YouTube Music

Τα podcasts μπαίνουν επιτέλους στο YouTube Music και γίνονται διαθέσιμα στους χρήστες των ΗΠΑ. Η προσθήκη αυτή τους επιτρέπει να ακούν podcasts μέσω της εφαρμογής YouTube Music, έχοντας πρόσβαση σε on-demand, offline streams που υποστηρίζουν την ακρόαση στο background χωρίς Premium συνδρομή. 

Το app θα διαθέτει πλέον μια ειδική καρτέλα podcast όπου μπορούν να περιηγηθούν σε shows που κάποτε περιορίζονταν στην κύρια εφαρμογή του YouTube. Μπορούν επίσης να κάνουν εναλλαγή μεταξύ της έκδοσης ήχου και βίντεο ενός podcast ενώ χρησιμοποιούν το YouTube Music.

πηγή


Διαχείριση Social Media

Η No.1 Στρατηγική Ανάπτυξη και διαχείρισης.

Links
Διέθυνση
Close